16 oktober 2006

Långa rumpor för festliga tillfällen

Jag ringde hem från Willys härrom dagen. Min sexåring svarade. Jag passade på att fråga vilka frukostflingor som han helst önskade. Han ville att jag skulle köpa de med Allram på paketet(Allram East, en dockfigur i ett barnprogram). Jag funderade länge. Inte hade jag sett flingor med Allram...Sonen var dock säker på sin sak. Jag blev tvungen att få ytterligare information och frågade därför hur själva flingorna såg ut. Det var tyst i luren ett litet tag. Sedan sa han: Sådana som ser ut som...långa rumpor. Långa rumpor?

Två sekunder senare gick det upp ett liljeholmens. De andra kunderna tittade förvånat på familjefadern som plötsligt bröt ut i ett gapskratt mitt i affären...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida